judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ltogatottsg
Induls: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 „Lzr, jjj ki!”  

 

 Mikzben az rhoz kiltottam s imdkoztam orszgunkrt, szlt hozzm, s azt mondta, vegyem el honlapunkrl azt az zenetet, amit kb. 2 ve adott a kirlysgrl, s annak is a 7. rszt s tegyem kzz jra. Eltte pedig hirdessem ki az akaratt az albbiak szerint.

Az r elszltja a Lzrokat srjaikbl. A kvek el vannak grdtve. Leveszi rluk a lepleket, nem lesznek tbb elrejtett llapotban, kijnnek a feleds homlybl. Leveteti rluk a fslikat, amit a vallsos szellem embereken keresztl helyezett rjuk s korltozta ket mozgsukban. Olyan emberek k, akikrl mr lemondtak, vagy kivetettek, vagy kilkdtek, de Isten j letet ad nekik.  Ez Isten idztse azrt, hogy nyilvnvalv vljon az, hogy ez az dicssgnek megnyilvnulsa. Sokan a csodk ellenre ktelkedni fognak s el akarjk puszttani a Lzrokat, de Istennek egy klns kegyelme s vdelme lesz rajtuk, s minden hamis cselszvst le fog leplezni, amit ellenk terveznek, majd megtli azokat. Ezek a Lzrok az let erejben fognak jrni, hordozni fogjk Isten dicssgt. Olyanok k, akiket az r nagyon szeret, s klns terve van velk. Ami eddig velk trtnt, az benne volt az Atya tervben, ami most nyilvnvalv vlik. „

men.

 

   2012-08-26

Such Attila

 

A tovbbiakban olvashat a fent emltett zenet:

„Isten kirlysgnak ht alappillre  7. rsz

 Jnos 11; 1-44-ig         Lzr feltmasztsa.                                         

 

Hatalom az let s hall felett.

 

  Ahhoz, hogy ilyen szint csodk trtnjenek a szolglatunk sorn, tiszta szvnkbl szeretnnk kell az embereket korra, nemre, foglalkozsra, etnikumra, hovatartozsra val tekintet nlkl, legyen az fehr, fekete, srga vagy vcpucol, gyrigazgat, ellensg vagy bart.

  Ez a rsz az let s a hall feletti uralmat ill. uralkodst mutatja be, gy hogy kzben Jzusnak nem kellett erlkdnie, izzadnia, vagy edzst tartania ahhoz, hogy sikerljn neki. Egyszeren csak az Atytl kapott kirlyi hatalmat gyakorolta.

  Jzus a feltmads erejvel, kenetvel szolgl Lzr fel, pedig ez vele s mssal sem trtnt mg meg eddig, mgis a kenet mr rajta volt, egyrtelm jelet adva arrl, hogy kicsoda valjban.

  A vallsos vilg ennek ellenre tovbbra is elutastotta, ez a nyilvnval jel sem tudta meggyzni ket.

  Jzus itt is tudatban volt mindennek / 11; 4 /, s jra kinyilatkoztatta magt, mint Fit.

 

  rdekes, hogy szerette Mrit, Mrtt, a kzbenjrkat s Lzrt a „hallos” /mint tudjuk csak aludt/ beteget. Ismerte, nagyon szerette ket.

  Mgis nem emberknt cselekedett s nem pnikszeren, kklmpa szirnval kzeltette meg a helysznt, hanem a hr hallatra kt napig ott maradt tantvnyaival azon a helyen ahol tartzkodott addig is / 11; 6 /.

  Emberi rtelemmel elbrlva megmagyarzhatatlan, s megvethet cselekedet lehetne, hisz nem az tartotta vissza, hogy ppen msik 3117 halottat kell sorrendben 57 helysznen feltmasztania.

  Nem az a szably tartotta vissza, mint egy orvost a krhzban, hogy a bejelents s a srgsgi sorrend szerint kell elltnia a rszorul betegeket.

  Jzus mr elre tudta, mit, mikor s hogyan kell tennie, hogy lssanak, tanuljanak s higgyenek az emberek s a tantvnyok, hogyha rjuk kerl a sor, „Ugyanazokat a cselekedeteket s mg nagyobbakat annl” tegyenek.

  gy elindultak a Mester utastsra Jdeba / jelentse: hlaads, ldott, magasztalt, dicsret, magasztals, bizonysgtev /, teht Isten jelenltbe.

  A tantvnyok bizalmatlanok voltak mesterk ezen dntse miatt s rgtn a demokratikus formt vlasztva, vitatni kezdtk, hisz eltte ott meg akartk kvezni, de ismt kijelenti magrl, hogy a vilg vilgossga, s mindenkinek a vilgossgban kell jrnia / 11; 9-10 /.

  A tovbbiakban a 11; 11-15-ig lev rszben, Jzus, indulsukkor mr szellemben ltta s elmondta, hogy Lzr „elaludt” de „felbresztem” / meghalt de feltmasztom /.

  Az igben nyltan le van rva az, hogy hitnk rdekben trtnik minden gy, ezrt cselekedett eddig gy, s mg magyarzatot is ad azrt, hogy ksbb mr ne essnk abba a hibba, mint a tantvnyok.

 

  Itt megszlalt a hitetlenked szellem, a Tams  lelklet / tantvny /, akit Ikernek neveznek / 11; 16 /. Ketts szellem volt, a hit s a hitetlenkeds viaskodott benne. volt, aki ktelkedett Jzus feltmadsban is. Ugyanezt a hibt kvette el akkor is / hiszem, ha ltom keresztnyek / Pedig ha nem hiszed, soha nem fogod megltni ezeket, legyen az brmi, kicsi vagy nagy, mert a szellemi hit aktivlja mindezeket.

  Ez a vallsos hitetlen szellem, ami megakadlyozza Isten dicssgnek kiradst.

  A hitnket nem az rtelmnk, hanem a szellemnk fogja aktivlni, mkdtetni a Szent Szellem ltal. A mi szellemnk a termfld, s ha hagyjuk, hogy a Szent Szellem bele legyen vetve, valsgos letet lhetnk Isten kirlysgban rkre. Elkezd mkdni, felplni a kirlysg az letnkben s a szolglatunkban.

  Meg kell ltnunk, hogy sosem maga fel szolglt; mindig emberek s tantvnyok fel, nzetlenl.

  Kt alapvet szempont, alapelv / mindenkire vonatkoz /, mikzben minden emberi szksglete be volt tltve szolglata sorn, folyamatosan emberek / a szksgben lvk /, s a tantvnyok / ”Tegyetek mindenkit tantvnyokk” / fel szolglt. Nem azt olvassuk, hogy a 30 v alatt sszekuporgatott pnzbl finanszrozta a 3 s fl vig tart fldi szolglatt. St az igazi tantvnyokkal sem gy trtnt, akik kvettk ez alatt az id alatt, brhov ment.

 

  Krds, akarsz-e tantvny lenni, azz vlni, s akarsz-e a kirlysgban lni s szolglni, a kett csak egytt mkdik.

 

  Sokan azt mondjk, hogy hisznk, de alapvet igket nem tltenek be letk sorn. Hiba ltunk, ha nem kvetjk a ltsunkat, csak beszlnk rla, s gy hiteltelenn vlhatunk msok szmra is.

 

  A hit nem ott kezddik, hogy vallsos hagyomnyok szerint, hetente vagy vente egyszer elmegynk istentiszteletre, vagy szentmisre, s ott tbb, kevesebb sikerrel prbljuk jl rezni magunkat, s csak a krni s kapni kategriban futunk.

  Az v 365 napjban Istenbe vetett hitnk szerint /szellem ltal val hitrl beszlek /, s az ige szerinti letet kell lnnk. Ha csak az ige szerint lnk rtelembl, csak a trvnyt tltjk be, de a kirlysg / kormnyzs, uralkods / nem tud felszabadulni az letnkben, s majd a szolglatunkban. A mi feltmadt szellemnkkel / a Szent Szellem ltal feltmadt / tudunk belpni Isten Kirlysgba.

  Visszatrve teht Jzus szellemben ltott mindent / a benne lv szellem ltal /, mkdtt nla a kirlysg, tudta kvetni az Atyval kttt megllapodst, gy tudta Lzrt feltmasztani, a kirlysg benne volt.

  Jzus rkezsekor Lzr mr 4. napja  halott volt / az emberek, a hitetlenek, s vakok szerint /, s volt egy igaz kzbenjr, Mrta, aki hitte, hogy a lthatk ellenre brmi megtrtnhet / 11; 21 /, brmikor. Jzus itt is a hitre reaglva tudott cselekedni, amit elszr ki is hirdetett eltte.

  Mrta itt mg nem szellemben hitte, mert nem ltta a valsgos kairosz idt Lzr feltmadsra, de meghallotta a Messis beszdt / 11; 25 /, s hitre, szellemi hitre jutott s Mesternek nevezi.

  Jzus, Mria s az rkezk srsra „megrendl lelkben”, emberi rzs, egyttrzs tlttte el, de szellemben „hborgott” hitetlensgk felett.  Nem engedve, almenve az emberi reaglsnak, hozzllsnak, elkezdett hitlpseket tenni; krdezett / tjkozdott /, s elindult.

  Jzus knnyekre fakadt, amit a zsidk egyttrzsnek titulltak. Valjban az Atya eltt esedezett Lzrrt. Itt mg kzbenjrt mindaddig, mg szlnia, parancsolnia nem kellett.

  A vallsos tmeg tulajdonkppen kzbenjrs helyett a vdaskodsaival prblta befolysolni szolglata sorn.

„ …nem tudta volna megtenni, hogy  ez ne haljon meg?”

  Sokan esnk ebbe a hibba, hogy msok beszdei al megynk, megrendlnk hitben, s nem tudjuk befejezni, amit elkezdtnk. Lthatjuk, hogy a vallsos szellem egy ilyen rvid igeszakaszon bell lertakban is, hny alkalommal prblja a Szent Szellem munkjt megkrdjelezni.

 

  Lzr mg a barlangban, a sttsgben, a srban a fld szintje alatt volt, innen kellett elhvnia, szellemben le kellett mennie Jzusnak, megragadni a szellemt s felhozni a felsznre, a vilgossgra. Ezt a hitvel, kenetvel s a benne lv l szellemvel meg is tudta valstani, mieltt az lthatv vlt.

  Ezt kveten szlt, hogy grdtsk el a kvet a srrl, hogy mindez lthatv s valsgoss vljon.

  J, ha megvizsgljuk, hogy mik ezek a kvek, amik akadlyozzk, hogy lthatv vljon Isten dicssge a mi letnkben s szolglatunkban. Ne kezdjnk el hitetlenkedni s a lthatkra tekinteni, amikor Isten mr elgrdtette ezeket, a kveket 2012 vvel ezeltt. Csak keresni / megtrs alapja /, megltni s elgrdteni kell azokat, hogy felfakadjon a mennyei forrs. Lzr is feltmadhatott minden lthat ellenre.

  Ha kzvetlen a kapcsolatunk Jzussal, meghalljuk a hangjt s elhisszk az mr lert valsgos beszdeit /„ha hiszel, megltod”/.

  Egyszer lehet a dolgunk, hisz minden le van rva, a sznkba van rgva, el van vetve a szellemnkbe. Tartsuk nyitva a a szellemi kapunkat Isten igazsga eltt s az megszabadt.

 

  Jzus feltekintet az Atyra, s hlt adott, teht mr krte, hitte, tudta, megkapta s elfogadta. Nem a sajt dicssgt kereste, vagy firtatta, „Te kldtl engem”, / 11; 42 /.

  Hitt nem titkolta, hatrozottan kiltott; „Lzr jjj ki”. Itt mr parancsolt, nem kzbenjri imval szolglt hosszasan, hanem kihirdette az Atya akaratt a rajta lv kenettel.

  Lzr az parancsra kijtt a srbl, azokkal a plykkal / „halotti leplek” /,, arcn kendvel takartan / elvaktottan /, amit, ezt megelzen a hitetlen vallsos szellem, emberek kzremkdsvel rbortott a kvekkel egytt, s a  mlybe, srkamrba, a sttsgbe, feleds homlyba helyezte.

  Jzus itt hatrozott utastst ad ezeknek a szellemisgeknek, / a benne lv kirlyi hatalommal /, „oldjtok fel, s hagyjtok elmenni”, s az embereken keresztl valstja meg. Azokon keresztl teszi, akik kiviteleztk / az emberek /, azok fordthatjk vissza, s semmisthetik meg a helytelen cselekedeteiket, dntseiket, vagy akiket az r erre elhv az vezetsvel, a Tle kapott hatalommal, parancsaira, ott s akkor, amikor mondja.

 

  Mrk 16; 17-18. : „Azokat pedig, akik hisznek, ezek a jelek kvetik: az n nevemben rdgket znek ki, j nyelveken szlnak, kgykat vesznek a kezkbe, s ha valami hallosat isznak, nem rt nekik, betegekre teszik r a kezket, s azok meggygyulnak.”.

  s halottakat tmasztanak fel, mert Isten kirlysgban minden lehetsges.

Ez Isten kirlysgban a legmagasabb sznt szolglat gyakorlsa, bemutatsa, de minden az els szinten az j br vtelnl kezddik, s alapvet felttele, hogy a tbbi szintre lphessnk.

  Ez az let tovbbadsrl, az jralesztsrl, az ptsrl szl, Isten dicssgra Jzus Krisztus nevben.”