judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 
A megalkuvásnak jó példáját látjuk Sámson életében. Az Isten által kiválasztott, természetfölötti erővel felruházott ember, akit a felesége varázslása levett a lábáról, megalkudott, és szomorú következménye lett az élete végének. Elhagyta minden ereje, és a látását is elvesztette, majd meghalt. Sajnos sok Isten embere így végzi, aki nem radikális Babilonnal, hogy megadja magát neki, és azután csúf vége lesz a szolgálatnak, mert szellemi látás nélkül, és természetfeletti erő nélkül már meghalt, vagy leállt az a szolgálat, nem tud tovább növekedni, kiteljesedni. ( Bírák 16:19 ) Ahogy Delila érzelmileg varázsolta Sámsont, úgy lehet  érzelmileg hatással lenni emberekre, hogy megnyerjük őket Krisztusnak, vagy valamilyen ügynek.  De varázsolhatunk a személyiségünkkel, a megjelenésünkkel, az egyéniségünkkel, nyájas kedveskedéssel, ha eközben valamilyen célt el akarunk érni, vagy befolyásolni akarunk embereket.
 
A radikalizmus következménye:
 
  1. Természetfölötti védelem „ az én Istenem elküldi angyalát és bezárja az oroszlánok száját, úgyhogy nem bántottak engem „
  2. Természetfölötti szabadulás „ ki is húzták Dánielt a veremből
  3. Isten igazságos ítélete „ Ezután a király odavitette azokat az embereket, akik bevádolták Dánielt, és bedobták őket fiaikkal, és feleségeikkel együtt az oroszlánok vermébe.”
  4. Isten Királyságának elismerése, kihirdetése azon a szinten ahol konfrontáltál. A családban, munkahelyen, de vannak próféták, akiknek országos szinten kell konfrontálniuk a politikai vezetőkkel, akkor ott már nemzeti szintű lesz az Isten Királyságának kiterjedése. Dániel a szabadulás után magas szinten képviselte Isten Királyságát ott Babilonban.
  5. Isten helyreállítja a te jó dolgodat, ahogy a Dánielét is tette. Egzisztenciális helyreállítás, felemeltetés, elismerés, áldás.
  6. A prófétai kenet és kijelentések nagyobb mértéke, amelyeket Isten rábíz  az ilyen  prófétákra.
 
Csak azok a próféták, akik Babilon szellemével szemben radikálisak, és konfrontálódnak, azok fognak olyan szintű felemeltetésben, és természetfölötti szabadításban részesülni, mint Dániel.
 
Ma benne élünk abban a korban, amelyről Dániel prófétált, az utolsó időkről. Ezért most kell felszabadítanunk a Dánieli kenetet, jellemet és a prófétai szolgálatot, amely képes megérteni azokat a látomásokat,időket, amelyeket Dániel látott.
Csak a Dánieli kenet, a radikális kitartó szentek azok, akik képesek lesznek ebben a világbirodalomban megmaradni ( Dániel 7:26 ) , amelyről Dániel prófétált.
„ De majd összeül a törvényszék, és elveszik a hatalmát, megsemmisül és végleg elpusztul. A Felséges szentjeinek e népéé lesz az ég alatt minden ország királyi uralma, hatalma és nagysága.  Ez a királyi uralom örök uralom lesz, neki szolgál majd és neki engedelmeskedik minden hatalom. „
 
Ma benne élünk Dániel látomásának korába. Ma előhívjuk azokat a prófétai szolgálókat, akik nem a végidőkről prófétálnak, hanem a végidőkben gyakorolják Isten Királyságának hatalmát és képviselik azt.
 
Ezért te, aki lehet hogy épp most vagy Babilon szellemének a prése alatt, tudd meg, hogy a te Istened, akit állhatatosan tisztelsz, kiszabadít téged. Lásd a végét szellemben, mert nem a hamis királyságé lesz az utolsó szó.
A hamis királyságra, kihirdetjük Isten ítéletét:
„ Megmért téged mérlegen és könnyűnek talált. Számba vette Isten királyságodat Babilon és véget vet annak!”
Véget vet az egyházban is és a világban is. Babilon fejedelme nem gyötri tovább a szenteket betegségekkel, átkokkal, megkötözöttségekkel, szellemi vakságban tartva őket a Jézus Nevében.
 
Dániellel meg akarták etetni Babilon ételeit. Ma is ezt teszi sok egyházban. „ Azt mondd te is, amit a többiek, azt tedd te is, amit mások, nem lóghatsz ki a sorból még a gyülekezetben sem.”
 De a próféták egyedi életutat járnak be, nem értik őket, be akarják őket skatulyázni, és mindenféle szolgálatot rájuk bízni, amelyek nem az ő ajándékaik.
 Sok gyülekezetben nem ismerik fel őket, hanem rájuk bíznak valamit, és elvárják, hogy engedelmeskedjenek azon a helyen. De az nem az ő elhívásuk, nem tudják azt sikeresen, az elvárásoknak megfelelően végezni. A vezetők nem értik, a próféták pedig frusztrálódnak, mert nincsenek a helyükön, nem azt csinálják, ami az elhívásuk, amit az Úr akar. Van egy időszak,amíg engedelmeskednünk kell, azonban ha meglátjuk,  meglátjuk az identitásunkat, meglátjuk, hogy hol a helyünk, akkor legyünk radikálisak és merjünk nemet mondani . Kérd Istentől, hogy állítson be a te örökségedbe.  Isten pedig elkezd cselekedni az életedben, többé már nem az történik veled, amit te akarsz, elindul a helyreállás.  A próféták különleges kiképzésen vesznek részt.
 
 Babilon királyságának a jellemzője  továbbá:
-  A felekezeti gondolkodás : a vallásos szellem megnyilvánulása ez. Amikor Isten Királyságát keretek közé akarjuk szorítani, és bekorlátozzuk.
- Jellemzője még a felekezeti büszkeség –minden egyház magáénak sajátítja ki az ébredést. De Isten nem felekezetekben gondolkodik, nem korlátozhatjuk Őt be.
- Amikor nem a kijelentést adót, hanem magát a kijelentést ünnepeljük!
- Felekezetünk, egyházunk, önmagunk ünneplése, és nem Bibliai ünnepek ünneplése.
- Konfliktus kezelésnél törvény alá helyezünk embereket, elvárásainknak kell megfelelniük, lelki beszédeinkkel leterhelhetünk embereket, szeretetünk megvonásával próbáljuk engedelmességre bírni az embereket, vagy kárhoztatást helyezünk rájuk, hogy nekünk legyen igazunk – ez Babilon, ez varázslás!
- Túlzott érzelmi szeretettel kötjük magunkhoz az embereket, így motiválva őket engedelmességre.
- Amikor az értelmünkkel kontrolláljuk az Isten munkáját, a Szent Szellemet, máskor kontrolláljuk a pénzt, a gyerekeinket….. ez Babilon
- Vezetőként törvényes elvárásokkal, feltételeket szabva, kárhoztatással akarjuk engedelmességre bírni Isten népét
- Leuralással, manipulálással, érzelmi zsarolással vagy befolásolással vezetünk szolgálatot, vagy térítünk embereket
- Jézabel az egy diktatórikus szellem, nyomul és erőszakos. Ki kell jönnie a magyar népnek és az egyháznak a kommunizmus diktatórikus gondolkodásából, és ki kell jönnie az egyház diktatúrája alól is.Ha a pásztor vagy az egyház diktál, az nem mindig ugyanaz, mint amikor a Szent Szellem vezet.
- Mind a demokratikus vezetésű, mind a diktatórikus vezetésű egyház ennek a szellemnek a látható megnyílvánulása, és gyümölcse.
- " Szerezzünk magunknak nevet" ( I.Mózes 11:4 ) Bábel tornyának építőit ez motiválta. Ha a büszkeség, önteltség, vagy hatalomvágy a motivációja egy szolgálat létrejöttének, vagy ha világi elismerésre vágyunk a szolgálatunkkal......nos ez nem az Isten Királysága.
- I.Péter 5:3  Sokszor a vezetők uralkodnak a rájuk bízottakon.
- Nyílvános megszégyenítések a gyülekezetekben. 
- A próféták azt hírdetik, amit az emberek hallani akarnak, mert csak ezeket a prófétákat szeretik.
 
Amikor megalkuvás van, akkor bejött Babilon, akkor jön a látás vesztés (lásd: Ciddkijja, akit elrabolt a Babiloni király és megvakította ) rosszul mennek a dolgok, rosszullétek jönnek, zűrzavar jön, mert beengedtük valahol.
Amikor bejött vagy alámentünk valahol, egyet beszéltünk akkor elveszítjük az erőnket is ( lásd:Sámson – aki a felesége varázslásának engedett ) kétségbe vonjuk az elhívásunkat ( Keresztelő János ), akkor menekülni akarunk vagy elrejtőzni
( lásd: Illés a Hóreben ) .
 
A felismerésnek két szintje van:
 
  1. Amikor felismerjük jellemvonásait a saját életünkben, családunkban, munkánk során, munkahelyünkön, szolgálatunkban, kapcsolatainkban, gondolkodásunkban stb. Ezután megtérünk és levetkőzzük a babiloni szokásokat, és gondolkodásmódot, és megújítjuk az értelmünket. Ez nem egy nap alatt megy végbe, hanem hosszú folyamat eredménye.
 
  1. Felismerni az egyházban, a világban és a tágabb környezetünkben is. Konkrétan felismerjük a kereskedelemben, a politikában, megismerjük a gazdaságban, a kultúrában, az egészségügyben, és a médiában. Felismerjük az alapelveit, a gondolkozását, és azt hogyan hat ránk.
 
Csak a felismerés után tudjuk kiküszöbölni radikálisan, hogy ne jöjjön be, és ne legyen hatással az életünkre.
Kétféle királyságnak az ütköztetéséről volt szó eddig a babiloni, hamis királyság és a Dánieli Isten Királysága. Kétféle egyház van a az igaz és a hamis, amely ma ezekben a napokban élesen el fog válni egymástól.
Isten Királysága mindeddig erőszakot szenvedett ettől a hamis királyságtól. Isten Királyságát ha radikálisan képviseljük, a kenet is radikális lesz és annak az eredménye, gyümölcsei is radikálisak lesznek.
Ha megalkuszunk és csúsztatunk, elsiklunk e fölött, nem akarjuk elimerni és beismerni, kikerüljük, halogatjuk, akkor egy erőtlen, gerinctelen kereszténységgel találjuk szembe magunkat, amelyben az evangéliumnak nincs ereje, nincs éle, egy lekerekített evangéliumot hirdetünk. Amelyik egyház, nem konfrontál Babilonnal, az csupán tejtáplálékkal eteti Isten népét, amely könnyen emészthető, és mélyreható változást nem eredményez.
Ma amikor az emberek élete valóságos problémákkal terhelt, akkor az egyháznak valóságos, tartalmas szellemi táplálékot kell adnia a „ bájital” helyett, amely megnyugtat és elaltat, de nem gyökérkezel, és nem eredményez radikális változást az emberek életében.
 
 A Szent Szellem azt mondja most neked magyar egyház, hogy állj bele az elhívásodba. Engedd, hogy kibontsam neked személyesen a te elhívásodat, a te szolgálatodat.
 
 
Ahhoz azonban, hogy ezt meglásd és ezt elvedd, ki kell futnod Babilonból, nem lehet megalkudni.
 A Szent Szellem csak ott mozog szabadon, és ott érzi jól magát, ahol nincs ott Babilon királysága, hanem a Felséges Isten uralkodik.
 Ahogy Dánielnek jó dolga lett, miután radikálisan szembe szállt  Babilon királyával, azután az Ő Istene kiszabadította őt, és helyreállította a jó dolgát, úgy állítja helyre Isten a mi  jó dolgunkat is, ha nem leszünk megalkuvóak.
 
 
 ( Jelenések 18:3 )
" Babilon féktelen paráznaságának borából ivott minden nemzet."
 
Azt kérdezi ma a Szent Szellem, hogy  Babilon serlegéből iszunk, vagy a Szent Szellem borától fogunk megrészegedni?
  
Győr. 2010. március 11.
 
 
Suchné S. Ilona és Such Attila